TradeMade instore results is onderdeel van de Hart Voor De Zaak cross-channel communicatiegroep. hiervan maken ook Spreadit en Mobizzy deel uit. Dat zijn dus vier specialismen bij elkaar met één geïntegreerde aanpak. Wij opereren op het speelveld van online en offline technologie en creativiteit. Daar ontstaan verrassende inzichten en innovatieve concepten die voor u het verschil maken in merkbeleving en omzet. Of u nu kiest voor de groepsaanpak of één specialisme, u krijgt altijd hart voor de zaak!

Arjo Popping

arjo
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Client services/partner
Verantwoordelijk voor operations en klantrelaties. Verbindt klantwensen met communicatiestrategen, designers, technisch ontwerpers, producenten en leveranciers en zorgt voor een overtuigende eindoplossing.

Joost Hartman

joost
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Algemeen directeur/partner
Account director bij Hart Voor De Zaak cross-channel communicatiegroep en algemeen directeur van TradeMade. Zorgt dat budgetten kloppen en deadlines gehaald worden.

Ramses Braakman

ramses
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Strateeg/partner
Communicatiestrateeg en shopper marketingadviseur bij Hart Voor De Zaak cross-channel communicatiegroep. Uitgebreide kennis van en ervaring met merkstrategie en retailprocessen.

Jeroen Monkhorst

jeroen
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online strateeg/partner
Online marketing strateeg bij Spreadit Online Results en Hart Voor De Zaak cross-channel communicatiegroep. Zorgt voor de noodzakelijke visie tussen offline en online shopper marketingprocessen.